Klanten

Resultaten

Management Training

Door gerichte aansturing van het team is er een landelijke conversieverhoging bereikt van 1,2 %. Dit ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar met gelijk blijvende bezoekersaantallen.

“Mathilde staat echt tussen de mensen. Hierdoor krijgen ze vertrouwen in haar en gaan ze ook daadwerkelijk met haar training aan de slag.”
Yvonne Cantrell, Regiomanager, Claudia Strater
“Ik heb geleerd  zakelijk en persoonlijke kwesties  beter te scheiden. Ik focus op de invloed die ik wél heb, op mijn team en de klant. Hierdoor behaal ik mijn organisatiedoelstellingen veel makkelijker en met veel meer plezier.”
Miranda van den Akerboom-Grummel, Filiaalmanager, ICI PARIS XL

Verandertraject voor apotheken

16% omzetstijging van de handverkoop producten, de producten die zonder recept verkrijgbaar zijn in de apotheek. Daarnaast heeft er een cultuurverandering binnen het team plaatsgevonden van proceduregericht naar klantgericht werken.

“Mathilde laat deelnemers kritisch naar zichzelf kijken en legt de verantwoordelijkheid van de gedragsverandering volledig bij de deelnemer. Mathilde maakt ze bewust van het effect van hun gedrag. En de gevolgen hiervan op de organisatie, de collega’s en zichzelf.”
Godelieve van de Wijdeven, Manager Operatie en Zorg, Apotheekzorg

Teamcoaching

Productiviteit verhogen door het aantal FTE’s te verminderen van 7,2 naar 7,0 voor periode X. Daarnaast is er een stijging van 0,8% in de klanttevredenheidsscore bereikt.

“We zijn nog steeds druk, maar ik ervaar de werkdruk als minder hoog. Omdat we nu de onderlinge zaken eerder naar elkaar uitspreken.”
Apothekersassistente, apotheek Wessels
Het effect na de training: “Er heerst een prettige sfeer in mijn team. Ze werken goed samen en zetten de klant centraal. Het aantal stuks per bon is aanzienlijk gestegen en daarmee de omzet.”
Dominique van Ooik, Filiaalmanager, ICI PARIS XL

Train de trainer

Landelijk gemiddeld 4% meer verkochte producten via de webzuil in de winkel. Dit is  ten aanzien van het aantal producten in dezelfde periode vorig jaar. Zonder afbreuk te doen aan de bestaande winkelvoorraad.

“Mathildes enthousiasme werkt aanstekelijk. Gecombineerd met haar duidelijkheid maakt dat niemand achterover kan leunen. Zij geeft duidelijk de kaders aan en krijgt de deelnemers hierin mee.” 
Inge van der Voort, Commercieel directeur, Nelson Schoenen BV